Joyful Teaching

TabereCuSuflet0162Saptamana trecuta am avut parte de o experienta deosebita la Academia Joyful Teaching, eveniment organizat de Asociatia Hai cu noi in Horă, in colaborare cu Ambasada Belgiei si Academia Educationala din Antwerp.

In cele 4 zile petrecute la Izvoare, am invatat o multime de jocuri noi si am aflat o multime de lucruri interesante! Ne-am jucat mult, am cantat, am dansat, am jucat teatru, am desenat si ne-am distrat:) Am aflat despre Cadranul Calitatilor, despre Inner Child, despre Self Care si despre alte metode educationale, dar mai presus de toate, am cunoscut prieteni noi, colegi in ale Educatiei, si impreuna, am avut parte de o experienta inaltatoare, greu de pus in cuvinte!

Participarea la Academia Joyful Teaching a fost asigurata prin programul WeCare Edu  al Asociatiei Tabere cu Suflet.

Foto: Tabere cu Suflet

4 Replies to “Joyful Teaching”

Leave a comment