Weekend Activ cu Biciclete si Caiac

TabereCuSuflet.0173Sambata, 13 mai, ne-am plimbat cu bicicletele si caiacul la Snagov:)

La aceasta tura, am avut parte din nou de vreme superba! Desi in Bucuresti a plouat, pe noi ne-a ocolit complet:) Am profitat din plin si am organizat un nou Weekend Activ marca Tabere cu Suflet!

De dimineata, punctul de intalnire a fost la Artha Park, un loc plin de istorie. Aici, chiar pe malul lacului, s-a descoperit in 2006 un sit arheologic din sec III-VI, care cuprinde un sat al Dacilor liberi.

Dupa ce s-a strans toata lumea, ne-am urcat pe biciclete pentru o tura velo pe traseul Tabere cu Suflet de la Snagov. Am pedalat prin Padurea Snagov, pe poteci si drumuri inverzite, apoi am dat o roata in jurul domeniului Casa Vlasia.

Dupa tura velo, ne-am urcat in caiace, pentru o plimbare frumoasa, de 3 km, prin Rezervatia de Nuferi de pe  canalul Snagov. Pe margine am gasit si cativa nuferi albi si galbeni:)

Iata cateva poze:

Foto: Radu Savin, Sorin Ciacaru

2 Replies to “Weekend Activ cu Biciclete si Caiac”

Leave a comment