Programe pentru Copii si Parinti

TabereCuSuflet058In afara de programele pentru Copii, Asociatia Tabere cu Suflet organizeaza si activitati mai complexe, pentru intarirea legaturii dintre Parinti si Copii!

In minivacanta de Sf.Maria, prietenii de la Centrul International Alfred Adler au organizat o mini tabara de aventura si cunoastere, numita Familiile Impreuna! Tabara a avut loc in zona Campulung Muscel, iar obiectivul a fost cresterea “bondului” dintre copii si parinti. Au participat 3 familii, ficare cu cate 2 copii.

Avand in minte obiectivul taberei, intr-una dintre zile am mers in M-tii Iezer Papusa, la faleza de la cabana Cuca. Aici am montat un rapel dublu , pe care copiii si parintii au putut sa il coboare in paralel. Din reactiile participantilor am dedus ca s-au simtit foarte si avem speranta ca si utilitatea atelierului a fost la inaltime:)

 La final am profitat si am montat o mansa de catarare. Roca deosebita – sisturi cristaline – ne-a adus o mare bucurie:)

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment