WeCare pentru Incluziune

TabereCuSuflet5158Claudiu a venit in Tabara Academia Curajului, prin programul WeCare Zambet pentru toti Copiii! In plus, deoarece sufera de o tulburare comportamentala, a venit insotit si a beneficiat de programul WeCare pentru Incluziune.

Cererea pentru Claudiu a fost aprobata pe 10 iulie. Cu cateva zile inainte de plecarea in tabara, am aflat, din Fisa de Sanatate a lui Claudiu, ca sufera de “caracter opozitionist si tulburari emotionale tip ADHD”. Am contactat-o imediat pe D-na consilier Ramona Cocis, care ne-a spus ca este dificil sa se pronunte fara sa il vada, insa “cu diagnosticul pe care il are nu e de glumit” si ne-a recomandat sa il primim doar cu apartinator. “In Anglia spre exmplu, taberele sunt organizate numai pentru astfel de copii si fiecare are o persoana de atașament care se ocupa exclusiv de el, urmand indicatiile conducatorului de grup”, ne-a mai spus dansa.

Din pacate, in aceasta vara nu este planificata nicio tabara dedicata pentru copii cu tulburari psihice. In plus, Claudiu stia ca urmeaza sa vina in Academia Curajului si l-am fi dezamagit daca nu l-am fi luat. Pe de alta parte, matusa lui, cu care am tinut legatura, ne-a spus ca medicii i-au recomandat “terapie comportamentala și de grup”. Din toate aceste motive, am decis sa il luam in tabara si sa il ajutam sa se integreze.

Pentru Claudiu a parut sa fie o experienta benefica, si speram sa ii fie de folos si sa il ajute in imbunatatirea starii sale de sanatate.
De asemenea, multumim celorlalti copii participanti! Si pentru ei, prezenta lui Claudiu a fost o lectie cat se poate de utila. Spre bucuria noastra, au dovedit ca fac parte cu adevarat din Tabere cu Suflet, aplecandu-se asupra problemelor celor din jur in detrimentul problemelor lor si aratand multa bunavointa si intelegere. In final, putem spune ca au participat activ la integrarea lui Claudiu.

Foto: Tabere cu Suflet

One Reply to “”

Leave a comment