Cu bicicletele la Comana

TabereCuSuflet.0028Duminica, 14 mai, am fost cu bicicletele pe Traseul Bujorilor de la Comana.

Am gasit padurea linistita, fara multe masini!

Probabil ca plouase cu o zi inainte, caci padurea mustea de apa. Pana la km 6 nu au fost probleme. Chiar si Alex, un baietel de 7 ani, fara experienta si cu o bicicleta mica, fara schimbatoare, s-a descurcat de minune:) Din acest punct, el a facut calea intoarsa, impreuna cu mama lui.
Bine a facut, caci de aici, noroiul a pus stapanire pe traseu! Cu toate acestea, Radu si Andrei, care au continuat, au facut fata cu brio! Trebuie mentionat in mod special Andrei, care, la doar 9 ani si cu o bicicleta de 20′, fara foi, doar cu pinioane, a tinut trena mult timp:) Felicitari!

Nu am vazut bujorii infloriti, insa am vazut cateva lebede!

Ne-am bucurat sa vedem ca, dupa interventia Asociatiei Tabere cu Suflet, accesul masinilor in Parcul Natural Comana a fost limitat! Am vazut totusi 2 masini cu numar de Bucuresti, care intrasera prin ocolul silvic si prin pepiniera:(


Foto: Tabere cu Suflet

One Reply to “”

Leave a comment