Cu bicicletele la Azuga – In plina viteza!

TabereCuSuflet.0138Duminica, 7 mai, am profitat de ziua frumoasa si am fost cu bicicletele pe traseele de concurs de la Cupa Tabere cu Suflet MTBĀ de la Azuga:)

La start s-auĀ strans 14 persoane, insa pe drum ne-am inmultit:)
Grupul s-a impartit in doua. Dupa ce am coborat impreunaĀ Drumul Afinarilor – cea mai noua portiune din traseul de concurs, o parte aĀ continuat cuĀ Traseul Narciselor, iar ceilalti, cuceriti de frumusetea traseelor, au continuat saĀ exploreze si celelalte varianteĀ de coborare de la Azuga! Mai jos am strans cateva poze de pe Drumul Afinarilor.

Atmosfera a fost foarte buna, iar vremea a tinut cu noi:) Daca in alte parti a turnat, aici ploaia ne-a ocolit!

Cupa Tabere cu SufletĀ are loc in weekendul 27-28 mai, la Azuga. Vor avea loc competitii de ciclism si alergare pentru copii si adulti, iar inscrierea se pot face aici.

Urmatorul Weekend Activ vom merge cu bicicletele in alte doua locuri frumoase si vom explora Rezervatia de Nuferi si pe cea de Bujori. Programul Weekend Activ se gaseste aici. Va asteptam cu drag!

Foto: Tabere cu Suflet

2 Replies to “Cu bicicletele la Azuga – In plina viteza!”

Leave a comment