Micii Alpinisti

TabereCuSuflet0750La inceput de august, Micii Alpinisti s-au catarat, au urcat pe munte, au facut rapel si s-au dat in tiroliana! 🙂

Ne-am catarat la faleza de la Sf.Ana, si tot acolo am facut si rapel sau tiroliana. Spre bucuria noastra, progresele au fost vizibile de la zi la zi! Copiii s-au descurcat de minune, iar in ultima zi au urcat cu totii pe traseul rosu, de gradul VI!
La Sf.Ana am avut parte si de o surpriza, caci prietenii de la Gravity Adventure au intins o tiroliana, spre marea bucurie a copiilor:)

In afara de catarat, rapel si tiroliana, am avut parte de o multime de aventuri si de activitati minunate: am facut drumetii in Cheile Ursilor si Cheile Zanoagei, am intrat in Pestera, dar ne-am si jucat si ne-am plimbat cu rolele in Parc! Iar intr-o seara am fost invitati la un concert de muzica de camera, iar copiilor le-a placut foarte mult:)

Foto: Tabere cu Suflet

One Reply to “Micii Alpinisti”

Leave a Reply

