Micii Cercetasi – Inceputul

TabereCuSuflet070Astazi, la Sinaia, a inceput Tabara Micii Cercetasi! Sase copii intre 5 si 7 ani se vor initia in tainele cercetasiei si vor avea parte de o multime de aventuri minunate:)

De dimineata a batut vantul si a plouat, asa ca am stat un casa, am spus Povesti si am pictat.

Dupa-amiaza ploaia s-a oprit, ba chiar a aparut si soarele printre nori:) Vantul a continuat sa bata, insa nu ne-a impiedicat sa iesim din casa! Am facut o prima plimbare la vechiul loc de joaca, unde copiii s-au distrat, au cules flori si au facut coronite.
Apoi am continuat prin padure, pe Valea Zgarbura in sus! Am trecut un rau si am vazut o salamandra, un cuartit si alte lucruri interesante. La intoarcere ne-am intalnit cu dl.Dinu – un un drumet care, la aproape 90 de ani, merge inca saptamanal pe munte, si de la care am aflat o multime de povesti frumoase:)

Seara am facut planul pentru a doua zi, apoi am jucat Saboteur si am mers la culcare.


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

